Morrn´!

Har sovit som en Gud i natt, anledning...jo min älskade sambo
har köpt en ny säng.
Oh my god säger jag bara, trodde inte det var möjligt att sova
så gott!
Barnen sov nog oxå gott för de vaknade vid 7!
Så det blev frukost och 2 koppar kaffe och sedan promenad
till dagis med killen och sedan fortsatte jag o Sally.
Var lite gruvsamt för igår morse hade vi ett mindre trevligt
möte efter vägen, en huggorm.
Håret reste sig på armarna...huvva.
Det är nackdelen med sommaren för jag gillar INTE dessa djur.
Men någon orm såg vi inte idag..skönt.
Nu väntar jag på att liten ska vakna så ska vi en sväng in till stan
för att försöka hitta band till dopklänningen.
Liten ska döpas på söndag så det är lite fix som ska ordnas och
hoppas att även mamman ska se anständig ut på dopet.
Hittar verkligen inga kläder att ha på mig alls!!
Till barnen var det hur lätt som helst!!
Konstigt!!


Kommentarer
Postat av: Anette

De e de som är fördelen med att köpa barnkläder. dom blir fin i allt. När man ska köpa till sig själv får man ta de som ser minst hemskt ut :)

2011-05-10 @ 11:20:14
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: cecce

Vad välgörande med en ny säng!

Egentligen borde man lägga mer vikt och pengar vid sängen...eller hur? Så mycket stid som spenderas där.



Hoppas du hittade band och något snyggt till dig själv med!



Kramar

2011-05-10 @ 16:25:33
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0