Jobb & Shopping!!

Har hunnit med att vara på jobbet 3 dagar nu och jag är
HELT SLUT!!!
Hur ska detta gå undrar jag??
Massa nytt är det som jag ska lära mig och en massa
nya vårdtagare som man ska lära känna och komma ihåg
saker om.
Det snurrar runt i skallen på mig....
Nåväl, Smått o Snyggt en helt underbar barnbutik
i stan lade igår ut på facebook att de skulle ha 50% på
allt i butiken idag och det kan man bara inte motstå!!
Massor med folk var det men jag fyndade ändå massa fina
kläder.
Massa fina villervalla kläder till Sally, hittade tyvärr inget åt
Jack men jag tror inte han lider över det.
Han vill nämligen inte längre ha de kläderna på sig!
Shoppade även till en liten bebis som vi hoppas tittar ut
i natt:-)
Underbart att shoppa till halva priset, det känns ju nästan
som man får kläderna juh!

Nu händer det inte så mycket mer spännande i mitt liv
ikväll!
Soffan hägrar och kanske även ett glas rött!

Ha en mysig fredags kväll


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0