Tjuvstart......:)

Näe nu är det bara så att jag kan inte hålla mig längre
så på nedervåningen sitter stjärnorna uppe och sambon han
bara suckar!!
Pynta före advent???
Men jag försvarar mig med att det är så himla mysigt och det
är ju så kort tid det ska vara framme:)

Kan dock inte bestämma mig om jag ska fortsätta på övervåningen
eller om jag ska hålla mig nån dag till?



Strumpans fönster



Lillemans rum blev så fint då vi tidigare inte haft några fönster
lampor där.
Så ett måste efter jul är att köpa lampor dit



Vårt sovrum och upptäckte just hur kass bilderna blev.
(iphone kort)

Nu fattas bara lite snö för att få den rätta känslan.
Tjuvstartade även med lite glögg igår kväll med fina vänner
så jag tyckte det var lika bra att fortsätta tjuvstartandet idag:)


Kommentarer
Postat av: Anette

Men vilka fina i jacks rum! tror jag ska köpa sånna till barnen, de kan ju extraknäcka som nattlampor.

2011-11-19 @ 18:08:15
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0