Nu Då?

Tiden springer iväg....ja o vad gör jag??
Det är full rulle att hålla ett öga och jaga efter strumpan som nu kryper
o ställer sig upp mot precis ALLT som går o inte går!
Orädd är hon oxå och släpper taget där hon är vilket kan resultera i fina
vurpor. Å då jag är av den hönsiga sorten så tycker jag det är jobbigt
och vill inte att hon ska göra sig illa.
Så resultatet är att jag hinner knappt någonting här hemma........
 
Men som sagt tiden går fort och denna period är väl snart över oxå!

Har börjat träna!! och fasen vad jag trivs med det.
Härligt för kroppen och avkopplande för knoppen att koppla
bort allt som har med barn o hem för en timma nån gång i veckan!
Hoppas och tror att jag kommer fullfölja min träning då jag slog
på stort och köpte ett ÅRSKORT direkt:)

Nu ska jag snart dra igång lunchen och vi ska premiär fara
på öppna förskolan idag.
Har aldrig varit där så jag håller tummarna att vi ska trivas och
att min stora kille ska tycka det är kul.
Han e ledig från förskolan tisdagar och ibland är det svårt att
syssels'ätta han en hel dag:(

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Anette

Tjohoo. Emma bloggar! Nu syns de på bloglovin

2011-10-26 @ 17:52:30
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Mia

Tjosan vad fint det blev =)

2011-10-26 @ 20:57:03

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0