Fredag hela dagen!

Så skönt nu är det fredag igen, veckorna går
så fruktansvärt fort!!
Jack har varit ledig idag så morgonen gick åt till
att slöa och bara ta det lugnt.
Vi var på en prommis till kyrkan för att höra om
han glömt sitt fiskespö där efter dopet, han fick det
i present av min morbror.
Men inget spö hittade vi där inte men de lovade att höra
av sig om det skulle hitta det.
Hem och satt i solstolen men det blåste nå kopiöst så det
blev bara en stund.
In och tvätta och gissa vad jag hittar i tvättstugan...
jo spöet!!
Så duktig var jag på att leta men varken jag eller
min käre kunde komma ihåg att vi tagit med det hem.
Så nu måste vi ju snart åka iväg och fiska då killen
har ett alldeles eget spö!

I afton ska vi till Ursviken på middag.
Härligt lyxigt att bli bortbjudna på middag en
fredagkväll.

Hoppas ni får en bra fredag


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så trist att spöet inte kom till rätta :-( Även här blåser det i dag. Vet inte om mitt inlägg kom med nedan, blogg.se krånglade i morse pga uppdatering, men blomstödet var så fint! KRAM

2011-05-20 @ 14:13:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Maria

:)

2011-05-20 @ 14:31:09
URL: http://cupcake.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0