1:a Maj

Nu har valborg passerat och vi har Maj!
Vad händer med tiden den går alldeles för fort ibland.
Gårdagen tillbringade vi hos MT & Håkan på deras helt  underbara
torp.
Så otroligt mysigt och fint och så glömde jag fota inne...illa illa!
Vi satt i solväggen och surrade bort några timmar medan karlarna slet
med riset och brasan.
Sedan blev det grillning till middag, mums och så smakade vi kakan
jag gjorde.
FARLIGT god och jag tror även alla andra gillade den då den nästan
tog slut.
Tack Cecce för att du delar med dig av dina recept:)



En av brasorna

Fina Rapp var med



Världens snällaste Alfred



Lilla Sally hon sov så gott i flera timmar för att sedan
äta och bara sitta och titta på alla med stoora ögon



Killen hade gasen i botten och tyckte detta var livet!
Men energin tog faktiskt slut och han bad att få åka hem och sova.
Kan lova att det inte har hänt många gånger!



En trött kille tar en mikropaus i soffan



Underhöll alla en stund med att sjunga till Eric Saade´s Man Boy
gjorde han oxå!
Tack Håkan :)



Det underbart mysiga torpet
och dess fina ägare

  

Tack för en supertrevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Ellis

Hej jag är en sjithög föratt min blåg sög nedredel så jag lade ner denn. Jag var innte enn så bra blågare, menn du är.

2011-05-01 @ 16:58:24
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så mysigt ni ser ut att ha haft det, å vist är cecce en gudomlig kvinna med undebar blogg å smaskiga recept :-) Kram <3

2011-05-01 @ 18:55:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mt

Ååh TUSEN tack ni för en underbar dag! Jack är ju för härlig och Sally, var hon ens där? hon är ju så otroligt snäll och cool den ungen :)

Kakan VAR gudomlig, och inte dum att hitta i morse så nu är den borta, hoho!

David glömde sin jacka så vi har den med till stan, vi kan ju träffas och promenera någon dag i veckan! KRAM Mt

2011-05-01 @ 20:51:59
Postat av: Åsa

Självklart ska du få komma! Om inte Maria tar patent på alla mina lediga dagar så kan vi väl käka lunch här nån dag! :)

Det trista med att få nya fina luckor är att allt annat ser skitskabbigt ut.. :(

Kramen!

2011-05-01 @ 21:13:23
URL: http://ostor.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0