Vart tar tiden vägen??

Dagarna här hemma fullkomligt springer iväg och det är
samma visa varje dag!
Trots att lillan är så nöjd i stort sett jämt och killen
leker med kompisar.
Vet inte vad dagarna går åt till och jag tycker inte att
jag hinner med allt jag vill och skulle behöva göra.
Har en hel övervåning som skulle behöva gås igenom¨
och kasta en massa saker.
Sen har man ju en massa saker som jag aldrig kommer
att använda igen men känns för fina att kasta.
Sen har vi en gård som för tillfället ser ut som kom
och hjälp!
Hade faktiskt tänkt ta tag i det ikväll men då började det
regna och då kändes det inte lika lockande längre.
Fastnade istället i soffan och framför tv och datorn´då jag
hade kunnat ta tag i övervåningen.
LAT är nog rätta ordet kanske varför det inte blir gjort
så mycket här hemma.
Börjar kanske vara en bekväm hemma mamma!
Men jag trivs, mitt hjärta sväller över av kärlek till mina
barn och jag är så ofattbart lycklig att jag äntligen
har den familj jag alltid drömt och önskat mig.
2 fantastiska vackra underbara barn har vi fått
och tacksamheten är oändlig:)



Så istället för att ha dåligt samvete för alla måsten
som inte blir gjorda så ska jag njuta lite xtra att jag
faktiskt har dessa mirakel som får tiden att springa iväg!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anette

Njut med barnen. smutsen finns kvar :)

2011-06-21 @ 22:34:40
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Vilka goa små barn du har :)



Kan DU hjälpa oss lite fort??

Gilla denna butik på FB + bilden i deras logg på min sons Får... ?



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater



Priset är en Sulkybarnvagn, så vi vill gärna vinna!

Har legat 1a i över en vecka, men nu har en gått om mig stort. Behöver alla röster jag kan få...



Länkar alla i min blogg som gillat våran bild!

Skulle uppskattas enormt, snälla snälla :)

2011-06-22 @ 06:49:27
URL: http://njutensmula.se
Postat av: cecce

Det gör du så rätt i. Du prioriterar helt rätt.

Men jag förstår ditt dilemma. Brottas själv ständigt med denna tidsbrist! Suck...vad gör man??:-)



Hoppas att du haft en fin midsommarhelg!



Kramar

2011-06-26 @ 00:02:31
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Anette

De är ju så roligt att påta på.

Det är min avkoppling efter en stressig dag :)

Kram

2011-07-11 @ 22:59:15
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0