SALLY 4 månader

Idag blev vår lilla prinsessa 4 månader och jag hänger verkligen inte
med, det går föör fort och jag skulle vilja stanna klockan ett tag.
Vad hände med min lilla tjej, hon föddes ju nyss!!??
Dagen till ära har hon fått smaka gröt och det verkade smaka
gott för hon började gapa när skeden kom!



Munnen full med gröt men den sötaste i alla fall :)

Dagen har spenderats hos storasyster med familj för att
spana in deras nyaste tillskott till familjen, Bosse!



Så fin och lugn liten kille och suget efter en hund blev ju
inte mindre. Lite mindre sugen är jag dock på att springa
ut och kisspassa hela tiden.
Eller rättare sagt jag har inte tid nu men om några år
ska det baske mig finnas ett husdjur i vår familj oxå!
Satt och kollade igenom kort och måste ju bara visa
Jacks fina bygge.



En mycket stolt liten snickare och han var fullt
sysselsatt med denna förra helgen medans morfar och pappa
byggde på den blivande sovstugan.



Fina snickarn´

Nu väntar sängen och imorgon är det Jacks sista
dag på Blåklinten för efter sommaren börjar han på
sitt nya.



Kommentarer
Postat av: Anette

Men så fin hon är, med gröt och allt :)

Kommer bli hur bra som hellst för Jack på nya,tänk bara så många fina kompisar som finns där :)



2011-06-13 @ 08:40:23
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0