Kung Fu Panda

Nu har killen min sommarlov och det firade vi idag.
Igår kväll pratade han om att han skulle vilja ha en mamma
dag.
Frågade då vad han skulle vilja göra en sådan dag:
Jag skulle vilja cykla med dig, mysa, pussa på dig heeela natten!
Äta godis ville han oxå göra.
Cykla blir i morgon idag så lämnade vi Sally med pappa och
drog till stan när pappan i huset kom hem.
Åkte på Max och åt middag och jag som har tänkt börja mitt nya
liv tog en sallad!! Pluss till mig men jag hoppas ilet håller i sig!!!
Sedan gick vi på stan och inhandlade lite gott till bion och sedan
gick vi till bion.
Hade tänkt vi skulle se Rio men när vi kom till bion såg Jack
skyltar om Kungfu Panda och ville se den.
Så så blev det.
Har aldrig sett 3d förrut och det var ju helt klart ganska häftigt
och Jack blev lite skraj ibland för det kändes ju som att
det hoppade mot honom:)
En  supermysig afton och mammahjärtat växer när jag såg
på honom hur han njöt av att ha min fulla uppmärksamhet.
Han har ju haft en i 4år o 11 mån innan lillasyster kom till världen
och jag tycker han har anpassat sig hur bra som helst.
Nog trodde jag att det skulle bli avundsjuka osv....men vi
får väl se när hon blir äldre, för han säger själv att det kommer
att bli jobbigt när hon kommer att ta hans saker!
Nu blir det en dusch efter min första inlines tur för i år!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Fina lilla Jack! :)

2011-06-14 @ 21:38:24
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: cecce

Så gulligt av honom:-)

Min elvaåring sa något liknande i kväll: Jag vill umgås med dig heela sommaren, mamma! Visst blir man glad!:-)



Kramar

2011-06-14 @ 23:52:23
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0