VALBORG

Vi har haft en riktig mys förmiddag, vi låg länge i sängen i morse
och väl uppe så tog jag och Jack en tur till affären och lyxade med
nybakat bröd.
Vi tog en låång frukost och sedan testade jag ett recept som jag
såg igår på Cecces blogg.
Schweizernötchokladtårta...kan ju inte annat än vara underbart god:)



Längtar tills den ska smakas, tänkte ta med den till torpet där
vi ska spendera resten av dagen med goa vänner.

Jack han har pysslat och byggt en pärlplatta som Håkan ska få.
Är mäkta imponerad för han har ALDRIG förr byggt klar en platta så
detta var viktigt för honom.
Synd bara att den onda mamman råkade tippa några pärlor när jag
strök den....!!!!



Koncentrationen är hög, detta är inte lätt för någon som har
svårt att sitta stilla:)

Nu ska jag plocka ihop maten vi ska ha med oss och önksa alla
en trevlig valborg:)

Ha det Gott


Kommentarer
Postat av: cecce

Nämen, vad roligt att du testar tårtan! Hoppas ni tycker den är god!

Den ser fin ut i alla fall!!



Vilken fin pärlplatta han gör. Mönster och allt:-)



Kramar!

2011-05-01 @ 01:26:32
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Mt

Söta rara Jack! Pärlplattan var jättefin och passar oss jättebra i vårt torp! Kramar Mt

2011-05-01 @ 21:00:41

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0