Påsk Pynt

Kunde inte hålla mig längre så igår blev det en tripp
till Blomsterlandet och inköp av lite påskliljor, ris, fjädrar o
tupp!
Lite tidigt än kanske men annars hinner man ju knappt ha det
framme så så blev det!



Köksbordet och temat är rosa!
Har aldrig riktigt gillat rosa förr men nu är det andra
bullar.



Tuppen fylld med ägg, misstänker dock att den inte
får vara full så länge.....



Minipåskliljor



Påskris

Vi hann även med att köpa en ny cykel till lilleman
igår och han var mäkta stolt.
Klockan hann tyvärr bli lite mycket innan den var färdig
för cykling.
En provtur blev det och jag vet precis vad vi ska spendera
eftermiddagen med.....!!
Men först ska vi ha gäster, Sandra med barn kommer hit
och umgås en stund. Alltid trevligt med besök och så kanske
jag får tömma frysen på lite kakor, hoppas jag i alla fall!

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fin fina bilder!! :))

2011-04-07 @ 14:32:56
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken läcker tupp!!! Å så fian bilder i inlägget ovan, ser att cykling är lika poppis hos er som hos oss :-) KRAM

2011-04-09 @ 09:38:05
URL: http://lurans.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0