Ny Hall

I veckan har vi fixat med en massa här hemma och sambon
har gladeligen hjälpt till, vet inte riktigt vad som hänt med honom?
Men trevligt är det, fick han tom att åka på Ikea i måndags utan
sura miner.
Köpte nya möbler till hallen och då blev vi tvugna att tapetsera om
för det var såå mycket hål i väggarna.

Resultatet



Tavlan från IsaForm



Köpte ny lampa på Ikea



Tapeten



Nya hängare fyndade jag på stan igår, har kollat på dem
tidigare men blivit snål.
Men igår har jag turen med mig för de sålde dem för 50 kr
under dagen istället för 179kr :)
Skohyllan är även den från Ikea, jag gillar verkligen Ikea vilka
prisvärda saker man kan hitta!





Nya rosa lyktor, undrar om sambon kommer fly fältet snart
för det börjar vara en hel del rosa här hemma nu :)



Är riktigt nöjd med hallen nu den känns mycket
fräschare :)

Nu börjar det vankas middag men då kärleken inte kommer hem
förrän nån gång så känns det inte lika lockande!
Hur kul är det när han måste jobba över en fredag??
Jaja bara att sätta igång jag har ju en mindre prins hemma som
vill äta ändå.

Hoppas ni får en mysfredag!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gryyyyyyyyyyyymt snyggt i hallen :-) Passar på att önska er en fin valborg <3 Kram!

2011-04-29 @ 16:28:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Maria

Det blev SÅ snyggt!!!

2011-04-29 @ 19:46:39
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: pysseliten

kanon fin hall det var ett tag sen jag kolla in här måste kolla oftare :=)

2011-04-29 @ 22:45:12
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0