Mellis

                                  
packade mellisväskan med varmchoklad, mackor o bullar och traskade iväg till dagis.
Möttes av en mycket gladare kille än den jag lämnade, skönt!
Dagen hade varit ok då de vart på utflykt.
Lilleman blev överlycklig då jag sa att jag hade varmchoklad med!

Så vi begav oss till en massa snöhögar och slask:)
Tog inte lång stund innan vi kunde hälla vatten ur killens stövlar,
men va gör väl det.
Strålande sol, underbart skönt och en glad kille!
Mammas sockar funkade oxå så vi kunde stanna en stund,
blev lite kallt o blött om fötterna utan sockarna på men men...



Att det ska vara så kul med vatten!



En aning blöt sock





Den osminkade sanningen, men dete bjuder jag på!



Sessan vaknade en stund och var med oxå!
Ska bli härligt nästa vinter då det är lite lättare att vara
ute även med henne.
Vintern är lite av min favoritårstid, älskar att vara ute .
EN HELT UNDERBAR eftermiddag i det sköna vädret.



Kommentarer
Postat av: cecce

Ser undrbart ut! Ja..förutom de blöta sockarna då:-)

Vintern kan visst det va härlig. Som allra bäst med snö och solsken. Tyvärr händer det inte så ofta här i skåne.

Här kan vi nu stoltsera med vår!



Kramar

2011-04-05 @ 19:48:25
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Frida

Underbar dag! Underbara barn =)

2011-04-06 @ 09:16:45

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0