Lördag

Underbara härliga lördag och den kunde inte ha börjat
bättre då lillsessan sov ¨ända till 05.00 innan hon ville äta.
Somnade sedan om och vaknade drygt 8.00!
Känner mig oförskämt pigg idag och för att inte tala om modig!
Tankade Sally full med mat och lämnade henne hemma med pappsi
o storebror och åkte till stan.
Med Jack hade jag ALDRIG vågat då jag är årets hönsmamma, jo jag
vet det och erkänner det.
Inhandlade lite kläder till mig och till Sally.
Till lillan skulle jag kunna handla hur mycket som helst, utbudet är
ju enormt om man jämför med till Jack.
Lite tråkigt dock att det mesta är rosa...tycker det är fint men inte
riktigt på allt.



Stod länge och velade kunde inte bestämma mig om
dessa var söta eller fula men tillslut kunde jag inte
låta bli.
Allt klär väl en skönhet!

Även en lite kofta....


som hon absolut behöver för att kunna använda fina
klänningen från Lundmyr.



Dessa ska användas idag då vi haft turen att bli bjudna
på middag hos fina grannar idag:)

Igår invigde sambon grillen och jösses sååå gott
det var.



Passade även på att göra pannacotta som vi avnjöt efter
middagen. Vilken tur att jag just vart på en lång prommis!!



Näe nu blir det att hoppa in i duschen

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: maria

vilken mysig blogg jag kommer in på här :)



hoppas du har en fin lördag och mysig kväll :)

kramar maria

2011-04-02 @ 19:05:15
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: maria

vilken mysig blogg jag kommer in på här :)



hoppas du har en fin lördag och mysig kväll :)

kramar maria

2011-04-02 @ 19:06:41
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0