Bak

Lilleman har fått en egen receptbok från Kråke så vi passade
på att testa recept på småfrallor ur den igår.
Jack var en riktig hejare på att hjälpa till.



Get gäller att ha tungan rätt i munnen!!



Dom blev riktigt goda och passade utmärkt till soppan!



Dagen började inte så bra idag fick lämna en storgråtande
kille på dagis.
Han trivs inte längre på dagis, eller säger det i alla fall ganska
ofta att han inte vill dit. Men när vi väl har kommit dit
har han haft ganska roligt.
Men gråtit har han inte gjort och det var så hemskt!
Ville bara ta med honom hem igen, men gör jag det så
kommer jag väl aldrig att kunna lämna honom igen.
Vet inte hur vi ska göra längre för jag är ju hemma på dagarna,
fast samtidigt så känns det som han behöver vara på dagis oxå.
Få ha lite kompisar och miljöombyte.
Jag får huvudbry om detta och det känns inte kul.
Ska packa fikaväskan innan jag hämtar honom så får vi ta
 en mellis ute i solen.
Hoppas det är glad kille jag hämtar!


Ha det


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0