Kalas

I afton har vi firat min storasysters födelsedag och jag
vill lova att det kalaset inte gick av för hackor!
Den godaste maten man kan tänka sig och det
fanns så mycket gott att välja på så nu värker min
mätta mage=)

FÖDELESDAGSBARNET MIA



Kunde inte låta bli att fota all den goda maten

Enjoy

   



    

Sista bilden är västerbottensost cheesecake men vinbärstopp=)
Den var helt fantastiskt god!

Detta bådar inte gott inför min födelsedag som är flera månader
bort men hur ska jag kunna toppa detta?
Tror jag måste gulla lite med syster så man kan få lite hjälp!

Den underbara middagen avslutades men en minst lika
fantastisk god mjölkchokladtårta



Till detta serverades en super god hallonsås!

Mätt & nöjd ska jag ägna resten av kvällen i soffan med
Desperate

Ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Mia

Ojojoj efter alla dom där fina orden kanske jag kommer i november...;-)

2010-05-25 @ 22:10:43
Postat av: Anette

vad va de i bönsalladen förutom kidney bönor å körsbärstomater? såg supergott ut, måste ta de receptet till jobbet

2010-05-25 @ 23:00:34
Postat av: Sara - Thaison

Efterätterna såg ruggit goda ut!!



Du, jag blir lite nyfiken på ditt kök. Vi är just nu i husbyggartid och jag sitter och planerar vårt kommande (förhoppningsvis) kök. Jag vill ha vita luckor, svart bänkskiva, svart golv och likadant kakel som du har. Har du några fler bilder i bloggen på köket??



kram från värmen

Sara

2010-05-26 @ 09:05:34
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: frida

Haha ja du Emma, du fyller ju 30 snart så de e bara att du börjar planera va du ska bjuda på....=)

2010-05-26 @ 10:41:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Mia

Paprika, balsamvinäger, olivolja, persilja, salt & peppar. Vitlök i år oxå gott :-)

2010-05-26 @ 10:46:32
Postat av: Sockenvägens Söta

Gahhhh jisses vilken buffé, förstår att du gick proppmätt därifrån :-) Men gulla lite med din syster så du får recepten å kan dela med dig här ;-) Kram!

2010-05-26 @ 11:10:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Nä...så gott det ser ut!

Din syster verkar va en hejare i köket!!

Men det är säkert du med:-)



Kramar

2010-05-26 @ 21:44:45
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0