Vargdasmys

En stressig dag börjar gå mot sitt slut och jag längtar efter
sängen.
Hur är det möjligt att vissa veckor har man hur mycket som
helst på agendan medans andra är blanka??

Nåväl....gårdagen handlade som vanligt om jobb!
Väl hemma så fick det bli mys middag!
Testade ett nytt recept som gick hem både hos sambon
och lilleman...Grekiska biffar i pitabröd!
Mumma



   

Efter middagen åkte jag och svärmor på vårt årliga besök på
Burmans handelsträdgård och handlade en massa blommor.
Blommor som bara väntar på att få komma ut och det kliar i mina
fingrar!

Iafton har lilleman haft dagisfest och haft superkul med alla kompisar
medans mamman och pappan våndades i 1½ h!
Dåliga föräldrar...nja men sådana sammankomster är inte vår
grej.
Känns bara krystat och man känner inte varandra, delar ut
något ord här och där....ja ja men nu är det gjort för
denna gång och killen var nöjd=)

Fina Camilla med familj kom förbi ikväll och tackade för hjälpen
med att ta in posten!



En underbart vacker trädgårdshortensia=)

Tusen Tack Fam Holmberg denna ska vi njuta av!



Nu blir det en bloggvända innan sängen kallar!


Kommentarer
Postat av: frida

Recept på biffarna tack!

Vilken superfin blomma! Va köpte du då riktigt på Burmans?

Kramelikram

2010-06-01 @ 21:09:59
URL: http://fridelie.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Jag känner igen de där tillställningarna som man bara avskyr men måste genomlida för barnens skull,hehe. Vad kul med nya blommor. Förstår att du vill ut och plantera.



2010-06-02 @ 07:54:51
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Therése

Åh så fint du har dukat...

ja lite vardagslyx kan man gott unna sig tycker jag ;-)

Och en jättefin blomma du fick också!

KRAAM!

2010-06-02 @ 13:20:03
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0