Rice

Hur mycket läckra saker har de inte!?
Skulle kunna köpa på mig en massa om bara plånboken
inte satte stopp!
Har en grön fin korg i vardagsrummet men har inte riktigt
bestämt vad den ska få innehålla men det kommer väl
med tiden!





Även supersöta ljuslyktor har de och mina rosa som var tänkta till
den blivande altanen hamnade i köket!
Får se om de stannar där eller inte!?



Har fastnat för rosa och det har verkligen inte varit en
favorit förrut men tur är väl att man kan ändra sig!=

2 magneter har hamnat på kaklet till sambons lycka
då han LÄNGE vartit irriterad över att jag lägger knivarna
i lådan och de blir slöa!
Men nu föddes ju då tanken på att vi måste ha snyggare
knivar om de ska sitta framme=)
För övrigt så är magneterna från KG design helt perfekta då
man klistrar de på väggen och behöver alltså inte borra!





För övrigt så måste jag ju bara berätta om den uppskakande
kvällen igår!
Hade gått i säng när det börjar skaka och mullra utav
bara attan när räddhare som jag är nyper tag i sambon
flyger under täcktet och skricker Hämta Jack!
Det gick dock över ganska fort men skakis var jag länge och
funderade vad det kunde vara.
Var det verkligen ett jordskalv och mycket riktigt så var det det!
Ibland inser man verkligen hur liten på jorden man är!
Nu håller jag tummarna att det inte blir några flera skalv
för det är en erfarenhet som jag gärna klarar mig utan!

Ha en Fortsatt Bra Onsdag och missa inte fortsättningen på
Grey´s ikväll!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Här anade vi också skalvet, dock ytterst svagt... Snygga knivmagneter, och snyggt kök med :-) Kanske nästa kök vi ska ta en titt i blink Kram!

2010-06-16 @ 14:57:34
URL: http://lurans.blogg,se
Postat av: Maria

SÅ snygga grejer!!! Avis ;-) Det är klart att du måste låta Therese lägga ut bilder från dig ;-) Kramen

2010-06-16 @ 16:18:34
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: frida

Grymt otäckt va de med skalvet, hoppas att det dröjer LÄNGE innan nästa.

Jättefina grejer du har köpt =) Jag har nästan oxå börjat gilla rosa, undra om de e Tyris som ha smittat av sig ;-)

2010-06-16 @ 22:27:25
URL: http://fridelie.blogg.se/
Postat av: Åsa

Snyggt! Måste nog leta upp om Rice finns i Stockholm.

Kram Åsa

2010-06-28 @ 09:57:44
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Anna

Mysiga lyktor de där rosa :-)

2010-09-27 @ 20:08:25
URL: http://missaiv.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0