Polly Muffins

Dagen började ju som nämnt med bakning och suget
tog över så det blev fram med mjölet igen!
Bakade mera kolasnittar då de tagit slut och är helt perfekt
att ta med sig ut i picknikväskan.
Lilleman ville göra muffins så det blev det med polly i!

Passade även på att ta in lite rabarber och kokade lite av
Leilas rabarberdricka och den är såå god!
Jag tycker inte om saft för jag tycker bara att det smakar
socker så denna passar mig perfekt.
Läskande och god och passade utmärkt idag då vi har haft
det varmt!







Svärfar har varit här idag och hjälpt sambon med elen
som inte ville vara med så nu hänger fina lampan i taket
och lyser så fint!
Blev precis lika bra som jag tänkt mig med att ha lampan där=)

Det längsta vi kommit med altan bygge är att vi ialla fall
hunnit inhandla spotlights som ska fällas in!
Alltid något!

See Ya´


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Å nu måste jag till svärisarna å sno mer rabarber å göra saft jag med :-) Tack för att din energo smittar ;.)

2010-06-12 @ 21:31:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: frida

Men du måste ju ta en bild så man får se trappen och framför allt lampan!!!!

2010-06-13 @ 10:19:14
URL: http://fridelie.blogg.se/
Postat av: Mia

Dom var super dom där muffinsen, men saften fick jag ju inte smaka :-)

2010-06-14 @ 21:47:18

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0