A Hard Day Of Work

har det minnsan varit här, är totalt knäckt i kroppen
och inser att jag börjar bli äldre=)
Efter en seg morgon med trevligt morgonkaffe med
Maria & Ester så satte arbetet igång så nu är gamla
altanen ett minne blott och de nya brädorna ligger på gården.

Kära Sambon fick även köpa in lite mera spotlights då efter
flera åsikter och många tankar senare insåg vi att min
tanke med bara 3 inte skulle bli så bra.
Så nu blir det spots runt hela altanen och jag kan nästan
längta till lite mörkare kvällar då vi ska sitta där och mysa!
Är mycket glad över besöken vi haft under dagen för nu
känns det rätt med alla spots!



Inte så fint nu men det ska bli=)

bjuder på lite bilder på fin fina lampan som hänger på sin plats
till min syster yster!
Enjoy=)

 



Lite svårt att få tapeten rättvis på bild men en hint i alla fall!

Nu blir det mys i soffan resten av kvällen och så ska vi avnjuta detta!



En härlig blandning av FÄRSKA jordgubbar, melon, vindruvor,
banan och äpple toppat med lite vaniljglass!

Måste sen bara rekommendera alla en film jag såg igår
kväll!
En helt underbar verklighetsbaserad Snyftare!
Jag har nog aldrig gråtit så Många tårar över en film förrut så
sen den!



Kärlek=)


Kommentarer
Postat av: Anette

Åh gud så gott de där såg ut, finns de kvar så hoppar ja upp på cykeln direkt :)

2010-06-13 @ 20:49:33
Postat av: Maria

Vad duktiga ni varit!! :) Tack för kaffet ;-) Kramen

2010-06-13 @ 21:04:28
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: frida

Oj så fint, vilket härligt sken av lampan det blev! Supertjusigt!

Önksar att jag kunde få lite av din energi så att det händer något här hemma, har ju två sovrum som ska fixas....................

Kramen

2010-06-13 @ 22:27:26
URL: http://fridelie.blogg.se/
Postat av: cecce

Mmm..det vattnas i munnen. Vilken underbar fruktsallad!



Det kommer bli jättefint när det blir färdigt!!

En härlig uteplats...



Kramar

2010-06-13 @ 23:37:40
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Thaison - Sara

Jag längtar till jag får sätta upp min maskros i huset :)



Ska bli kul att få se hur altanen blir!

2010-06-15 @ 05:33:30
URL: http://thaison.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0