Western´Farm

Det börjar kännas som att sommaren går mot sitt slut,
regninga dagar har det varit lite titt som tätt nu.
Alltså inga besök på någon badplats gjorda på ett tag
och brännan börjar avta till min stora sorg.
Men jag och lilleman är lediga än och det är så skönt.
Mindre roligt dock att kära sambon började om att jobba
i torsdags och då känns det lite svårare att hitta  på saker.
Men vi slipper ställa klockan i 2 veckor till och jag längtar
inte alls tillbaka till jobbet.
Arbetskamraterna saknar jag lite grann.

Vi har besökt Western´Farm en dag i sällskap med
familjen Jonsson.
Barnen gillade verkligen farmen och lilleman red för första
gången och det var med skräckblandad förtjusning!
Tårarna var nära vill jag lova när han väl kom upp men efter
ett par steg så kom han på hur kul det var!



Erkännas ska väl oxå att mamman tyckte oxå att det var
lite skrämmande att sätta liten på en så STOR häst så
pappan fick gå med för säkerhets skull=)



Nöjd kille med knallpulver pistol och hölster!



Guldvadkare med pappa men inget guld blev det fanns
som sagt mycket annat intressant!

En bra dag med nöjda barn och ett väder som var på topp!

Lite av vad vi gjort och det har faktiskt inte varit så
mycket och det känns riktigt skönt!
Börjar känna mig pigg och utvilad!

Idag ska jag springa på stan med Sandra och hoppas
på en massa trevliga fynd.
Har knappt varit på stan alls denna sommar så det känns
så kul!

Hoppas alla får en bra dag


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Western Farm låter spännande, dit får kan man kanske ta å planera en tripp nästa år! :-)

Blev det några fynd på stan tro? nyfiken



Stor kram <3

2010-08-04 @ 11:11:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilken mysig dag och med guldvaskning =)



Håller helt med, trist när det regnar var och varannan dag. Man har lite svårt att komma på saker att roa barnen med. Har några lediga dagar till men snart är det jobb igen =(



Kram Åsa

2010-08-04 @ 17:07:22
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: cecce

Vad trevligt det ser ut på Western Farm. Kan förstå att er son tyckte det var kul:-)



vad skönt att du har ledighet kvar.

Själv börjar jag snart att jobba...snyft!

Men vi har haft en fin sommar så jag ska väl inte klaga!



Kramar!

2010-08-04 @ 22:23:58
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej igen...

Jag förstår det, lite läskigt med hästar.

Mina små har aldrig vågat rida men jag har nog smittat av min rädsla för dem, dumt nog.

Vilken mysig dag ni verkar ha haft.

Kram Åsa

2010-08-13 @ 12:43:57
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas allt är bra med dig, lämnar en kram å tassar vidare <3

2010-08-25 @ 20:16:01
URL: http://lurans.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0