Besök & Muffins

Dagen började med att jag & lilleman bakade
muffins med choklad o banan.
Sedan kom Maria och Ester på lunch och sedan
kaffe med muffins...mumma!
Första gången jag bakat i vårt nya kök och det
gick bara fint!





Stolta killen som får hålla i lilla Ester=)



Ester börjar bli en riktigt stor tjej!

Vid 15 kom Jenny Celia & Elwin förbi och hämtade oss för
avfärd mot Leos.
Där blev det massa lek o bus och middag.
Hur skönt som helst att åka den tiden, man slipper
laga mat och diska och det bästa av allt mycket nöjda barn.
Hemma igen 19 och kvällis till lilleman som nu ligger nöjd i sin
säng och sussar!
En härlig lugn dag har det varit idag!

Här kommer en bild till Sandra på begäran


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken mysig dag du/ni haft! :-) Och de där muffinsen såg gudomliga ut, och av en händelse har jag massor av bananer här hemma... kanske du kan lägga ut receptet? blink Kramis <3

2010-01-11 @ 20:22:47
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Ja säg det du vet inte riktigt :) Men står väl och tänker när det är lungt på jobbet :) Önska att jag pluggat mer i skolan så man kunna gjort något roligare än att så på en mack och se glad ut ,har ju gjort det ca 24 år snart . Men men så är livet . Glad att ha ett jobb jag trivs med .

2010-01-11 @ 20:29:30
Postat av: Mia

Jag vill oxå ha såna där fiiiina muffinsformar. Muffinsen blir godare om man skippar bananerna;-)

Prova stoppa i apelsinchoklad nästa gång, det borde bli supergott!! Kakan blev förresten skitgod så den måste du smaka på torsdag:-)

2010-01-11 @ 22:59:49
Postat av: Anonym

Ånej vad jag blev sugen nu!

Tack för receptet. Den varianten har jag aldrig provat!



Vilka härliga bilder!

kram

2010-01-12 @ 21:16:48
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh en bild på fina köket, kul att se! Blev väldigt snyggt!

Vad gulligt att lilleman fick hålla lilla bebisen.



Kram och ha det bra! Åsa

2010-01-13 @ 08:48:46
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0