Middag=)

Jag & lilleman hade turen att bli bjudna på middag idag igen=)
Snälla Maria bjöd idag på ugnsstekt lax med en helt underbart god räkröra till och pressad potatis=)
Åhh...vad det är härligt att bli bortskämd!

Väl hemma igen så gick jag och lilleman en sväng upp till skogen i jakt på ljung och lingonris.
Skönt att gå en sväng i skogen och luften är ju bara så härlig ute nu.
Hittade en massa ljung så nu ska jag prova mig på att göra en krans av det, har aldrig testat förr så det ska bli spännande.
Har testat göra ett hjärta av lingonris och här är resultatet=)



Passade även på att ta lite höstbilder på lilleman ute.
Tycker det blir så vackra bilder ute när det är höst!
Finns ju bara så mycket härliga fäger att fota men nu blev det bara på mitt hjärta=)

   



Killen tycker inte att det är det bästa som finns att vara med på bild så man får knäppa många kort innan det sitter=)
Med en påse full med ljung så är det nu bara att sätta igång och få ihop en krans....kvällen är räddad=)


Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga bilder=)

2009-09-17 @ 20:23:27
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefint hjärta och en skitsnygg kille! Men man är ju som inte van att se han utan hans söta lockar.. :D

Kram

2009-09-17 @ 22:18:57
Postat av: Therése

Vad fin din krans blev, är själv lite sugen att testa!

Och nu ser jag att våra småkillar har likadana jackor, fast Jack´s är mer åt den gröna färgen!

Tänk vilken bra smak vi har, du och jag ;-)

Kram Therése

2009-09-17 @ 22:42:03
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Mia

Kransen blev jättefin! Jag vill oxå ha en sån!

2009-09-18 @ 08:15:24
Postat av: Åsa

VIlken fin krans du gjort. Super söt kille men snygg jacka och mössa. Kram Åsa

2009-09-19 @ 21:29:08
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0