Gäster

Maria & barnen bjöd vi hit på middag idag då Daniel är borta på jobbet och Mia är gravid och trött o slut.
Så lite kanske man kan hjälpa till att underlätta  hoppas jag=)
Blev mycket enkel middag då jag jobbat till 4, korvsoppa med massa rotsaker och barnen åt glatt och inget- Jag tycker inte om det här. Skålarna var tomma och de små o även vi var mätta och belåtna!
Försökte dock lyxa till maten med efterrätt=)
Blåbärs muffins med glass och marsan´mums var det.
Konsigt nog så tyckte även barnen om det=)

    



Go ungarna=)
Resten av kvällen händer det nog inte så mycket, energin räckte bara till jobbet idag.
Skönt att lilleman är piggare idag.
Funderar eventuellt på att förvandla mitt hår från blont till mörkt......
Usch...jag trivs inte med att känna mig hängig finns så mycket jag vill göra här hemma.
Har hittat en passande vägg till att sätta upp en massa tavlor och det vill jag börja med. Ångrar att jag inte köpte på mig en massa ramar när vi var på Ikea...
Men skulle tro att om man börjar rota här hemma så finns det säkert en hel del vet bara inte riktigt vart jag ska börja.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fina bilderna blev!!! Ett stort TACK för maten det är guld värt att ha vänner som du;-)

Kram på dig

2009-09-03 @ 19:41:05
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha.. Albin ser ju helt galen ut! =D

2009-09-03 @ 21:19:04
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Therése

Visst är det skönt när barnen äter utan att man behöver tjata på dom!!!

Bara bevis på att du lagar väldigt god mat, vännen ;-)

Kram Therése

2009-09-04 @ 15:25:03
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0