Fredagen

Spenderades som sagt med syskon och deras familjer.
Vi blev riktigt bortskämda vill jag lova.
Först lunch med en super god äppelpaj som efterrätt hos stora syster och sen bytte vi hus till lillasyster och där bjöds det på middag.
Sötsur gryta och ris och sen vit choklad mousse med bärsås till efterrätt....mums!!
Så idag borde jag nog motionera em hel del för det var inte så mycket nyttigt vi intog igår=)

    



Storasyster bakade färskt bröd till den supergoda gulaschsoppan hon bjöd på=)
Supergott och lite stark var soppan så den måste jag själv testa!



Mina kära systrar, den lilla till vänster och den stora till höger och lilla Tyra i mitten!
Ska näm,nas att storasyster inte kan se normal ut på kort...=)

Så kom den kalasgoda efterrätten.
Äppelpaj med toscatäcke.

  

Så fortsätter vi till lillasysters hus

   

Så nu förstår alla att jag behöver motionera idag=)
Härligt med syskon och vänner när man är gräsänka, tiden går ju lite fortare tills min stora kärlek kommer hem.
Kom på mig själv igårkväll att jag har börjat nedräkning till han kommer hem, ibland känner man sig verkligen som en fjortis=)
Fast samtidigt kan det nog vara nyttigt att längta efter varandra, då måste det väl vara på riktigt annars skulle jag väl bara tycka att det är skönt att vara själv.

Nu ska jag plocka lite innan lillasyster med familj kommer förbi en sväng.
Hoppas alla får en bra lördag=)


Kommentarer
Postat av: cecce

Vad vore livet utan systrar!? Själv har jag tre.

Vilken god mat och smarriga efterrätter. Ser gott ut och det verkar som ni hade trevligt!

Hoppas du nu får en bra lördag!



Sv: Ja,du har rätt...jag har för mycket omkring mej.

Måste hitta något bättre sätt att disponera min tid på.



Kram!

2009-09-19 @ 10:00:47
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vilken underbar mat du fick!!

Det finns kvar muffins till oss imorgon ;-)

Kramen hoppas du får en skön dag!!

Hälsa så mycket till lillasyrran!!

2009-09-19 @ 10:04:10
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Mia

Hon ser ju lite lustig ut den där storasystern ;-)

2009-09-19 @ 10:47:06
Postat av: Tant Ulrika

Oj vad mkt smaskigt o härligt att bli "bortskämd" så =)



Ha en underbar lördag!



Kram

2009-09-19 @ 14:32:05
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vad mysigt att bo så nära sina systrar. Vilken god mat! Kram Åsa

2009-09-19 @ 21:27:01
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Therése

Härligt att ha systrar att umgås med, själv har jag ju två bröder (också kul att umgås med såklart, men ändå inte samma sak)

Och oj så mycket ni har gottat er med, det är inte dumt det ;-)



Vilken superfin vit tapet i bakgrunden!

Kram Therése

2009-09-21 @ 13:36:57
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0