Försök till krans

Ja ett tappert försök till att göra en krans gjorde jag.
Men vette sjutton om det vart nå bra, tycker att den med granris blev så "fattig" vet inte vad jag ska fylla ut den med!

     

Ja som ni ser så blir det nog ingen kransbindare av mig men det var ganska trevligt att pyssla med!

Inatt kom då äntligen min kära sambo hem...nice!
Så himla skönt att ha han hemma igen!
Så jag gjorde mig till lite vid middagen, det blev stek, hasselbackspotatis, sås, råkostsallad och gele´!
Blev så otroligt sugen på det när jag såg Marias söndagsmiddag så jag vara bara tvungen att göra samma lika och gott var det=)



Mmm...lyx middag mitt iveckan det gillas!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Suck.. snart kommer den där tallriken att måsta visas på min blogg oxå.. Ser såå gott ut! =(

Men jag tycker att kransarna var fina! Sådeså! =)

Kram

2009-09-22 @ 21:37:38
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Maria

Mums med mat!! Tycker att kransarna blev jätte fina=)

Om du vill pynta den med granris lite mer kan du ta äpplen, röda ger mest effekt, och sätta dom i krnsen!

2009-09-22 @ 21:40:49
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: David V.

Jag blev lite osäker då du inte lämnade någon ledtråd alls på att det var du:). Guud vad gott det såg ut på bilden, schlurrp. Du kan ju skicka Jack hit, jag har ju som fått grepp på det där med avlusning:D. Alexander tyckte de var fina:D.

Kram DV!

2009-09-22 @ 21:48:32
URL: http://calypsobulbosa.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0