Barnrummet

Nu har lilleman oxå fått sina fönster vita....äntligen!
Nu börjar jag se slutet på allt målande, trots att det är ganska kul=)
Hade tänkt sy nya gardiner till hans rum men hadew inte hjärta att byta ut de gamla än.
Bra jobbat tycker jag då blir det inte så dyrt!



Gardinera är från Spira, tycker verkligen om dom, färgerna passar som klippt och skuret till killens rum=)
Helt otroligt återigen vad lite vit färg gör....allt passar mycket bättre=)

    

Lilla spargrisen från Ikea och tygtavla Busungar av Karin Mannerstål.
Så den älskade robotklockan, Jack fick den i doppresent av Maria med familj=)



Är det någon som har något tips på vad man kan ha i expedit hyllan från Ikea istället för strålådorna??
Gärna något som inte finns på Ikea då vi har en bit att åka??

Snällaste Maria bjöd mig och Jack på underbart god middag idag.
Paella....himelskt gott har aldrig ätit det förrut men nu måste jag nog laga det någon dag=)
Underbart att ha en vän som du Gumman=)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad underbart fint det blev!! Vitt är BRA!!! ;-)



Vi hörs imorgon vännen!

sov så gott!!

KRAM

2009-09-16 @ 22:03:45
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Wow! busvisslar Verkligen ett snyggt rum. Blri själv så sugen att ta tag i mina fönsterbrädor i TV rummet, de är i furu.... kan tänka migså bra det blivit med dem i vitt. Men orken och tiden finns inte jsut nu. Men man ska ju även ha långsiktiga projekt ;-) Hi, hi. Stor kram!

2009-09-17 @ 08:16:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag har bestämt att till våren SKA MINSANN våra fönster också bli vita!!

Nu hinner jag tyvärr inte med en massa andra projekt på gång!



Vilket superfint rum han har din kille!!!

Har du målat den listen med stjärnorna på?

Blev VÄLDIGT intresserad av nåt sånt till Hugos rum ;-)

Och jag tycker absolut du ska behålla gardinerna, för som du själv säger...dom är som gjorda till väggen!

Du får ha det så gott!

Kram Therése

2009-09-17 @ 13:13:47
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0