Kalas & Middag

En myckett trevlig helg haar passerat och vi har
haft huset fullt nästan hela helgen=)
Jag fyllde nämligen år i fredags så det blev fika för
hela tjocka släkten!



En massa fina presenter fick  jag oxå, måste ju ha
varit lite snäll i alla fall.
Ett ljusfat från Cult och en bricka för ljus även den från
Cult.
En stoor tomte av kära sambon, även den från Cult.



Helt underbart fin tycker jag att denna är och har verkligen
önskat mig den, jag har en mycket snäll sambo.
Men måste nog erkänna att denna present slog nog allt!!!



En adventskalender från The Body Shop proppfull med
24 paket.
 Så nu har jag en present för varje dag ända till julafton.
Kära sambon vet verkligen ( ibland) hur han ska göra mig
lycklig=)
& om sanningen ska fram så är jag ett stort barn. älskar
nämligen presenter.

Lördag bjöd vi goda vänner på middag.



Premiär för plankstek blev det, vart mycket gott.
Även då fick jag fina presenter.
Av barnen fick jag teckningar och en bild på en killen=)
Av kära Maria fick jag.....



Så nu har jag en massa nya recept som måste testas.
Fick en underbar bukett av Nils o Camilla som går i vitaste
vitt.
En super trevlig kväll blev det.

Idag har vi varit en sväng på skyltsöndag men vi blev
så besvikna, var absolut inget att se.
Lilleman slocknade i vagnen efter att han fått träffa tomten
så då passade vi på att gå en sväng på stan.
Lite nya kläder inhandlades till lilleman som växer så det
knakar.

Hemma igen var det dax för lite pepparkaksbak=)



Min egen lille bagare=)





Roligast var nog själva garneringen av kakorna, en non stop
i munnen och en på kakan!
Julskinka hann vi även med idag så det blev tomtegröt och
julskinka till advents middag.
Nu ska jag läsa igenom lite bloggar då jag inte ens startat
datorn i helgen=)


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Uj uj vilka toppen presenter du fått, BS kalendern och vinterns söta, wow säger jag bara, förstår att du är nöjd! Toppen sambo och vän har du ;-) Önskar dig en fin adventskväll! Massor av kramar

2009-11-29 @ 20:48:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh smaskigt med plankstek

Och grattis i efterskott .

Fina presenter fick du med ser jag Kul:)

2009-11-29 @ 21:08:02
Postat av: cecce

GRATTIS!!!! Vilka fina presenter du fått! Å vilken snäll sambo sen...den adventskalendern förstår jag att du blev överlycklig för liksom tomten. Lite avis är jag på alla fina grejer från Cult som du fått!!



Du har verkligen hunnit med mycket i helgen!

Kul att "grottorna" uppskattades!!



Ha nu en bra början på kommande vecka!

Vi hörs!

Kramar

2009-11-29 @ 22:15:52
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Vilken bra dag du haft. Mkt fint och mkt gott:D Ha en bra dag.

2009-11-30 @ 08:57:29
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det var ingen dålig helg! Och grattis så mycket i efterskott! =)

Kram!

2009-11-30 @ 11:24:22
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack SÅ jätte mycket för middagen:) Helt underbart god var den!!

Kramar till dig ;-)

2009-11-30 @ 17:45:04
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Lillan

Grattis:)

Oj en sån kalender hade jag åsså velat ha.. sneglar lite avis

2009-12-01 @ 01:44:31
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Mt

JÄDRAR vilken underbar present den från BodyShop, så makalöst smart! Låter som att helgen varit skön! Kram Mt*

2009-12-01 @ 07:32:18

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0