Julstjärnor & Hyacinter

Just inkommen från en härlig promenad med
Camilla o Hampus.
Var riktigt skönt och uppfriskande och nu
känner jag mig nöjd med dagen=)
Jobb hela dagen och sen blev det en tur
till Ica Maxi och blomsterlandet.
Handlade lite blommor och dekoration så
jag har knåpat ihop ett blomster arrangemang.
Julstjärnor står i fönstret och hyacinter lite vars
stans.
Nu längtar jag bara efter att de ska slå ut,
de luktar ju bara så gott=)



Satte en apelsinskiva runt vasen, de måste
ju komma till användning.





Hittade denna fina ljushållare på Blomsterlanndet
för endast 19.90!
Tycker den var jättefin och gjorde sig fint bland
blommorna!



Vita julstjärnor är för mig ett måste under julen.

Nu känns det bara som att det fattas snö
för att julstämningen ska infinna sig.


Kommentarer
Postat av: Petra

nej du det tror inte jag heller =)

2009-11-23 @ 21:57:28
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja de e ju de, blev så inspirerad när jag såg att du satt upp gardiner och stjärnor :)

2009-11-23 @ 22:03:17
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Frida

Jättefint blomsterarrangemang! Va pysslig du e! Men jag får väll se allt på fredag!

Kram

2009-11-23 @ 22:16:14
Postat av: Mia

Fint blev det!

2009-11-23 @ 22:24:42
Postat av: Sockenvägens Söta

Du idétorka?! Nu har du ramlat och slagit dig, här sprudlar ju av kreativitet och idéer och föetagsamhet, jag blir alltid inspirerad på något vis när jag tittat in här - så det så! STOR kram :-)

2009-11-24 @ 07:49:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0