Söndag

Söndag innebär att helgen snart är slut...suck!
Idag har vi i alla fall åstadkommit lite, när strumpan
sov hann vi med att kratta nu är det snart inga löv kvar
på gården...me like!
Jag o min käre sambo har verkligen stannat av vad
gäller att få saker gjorda, vi som alltid brukar ha varit ganska
effektiva.....vet inte vad som hände?
Vill påbörja renovering av toan uppe men idee´rna tryter
om hur jag vill göra....å så länge inga ideér finns så kan
jag inte börja!
Är nog inne i en mindre rolig period, skulle vilja göra om det
mesta. Fast vardagsrummet lockar mest efter toan.
Skulle sitta fint med ett nytt golv, nya tapeter och nytt
matbord:) Skulle ju va helt underbart men då jag är mammaledig
så växer pengarna inte på träd direkt.

Näe nu är det bäst att återgå till köttsopptillverkningen medans
strumpan sover och lilleman är på innebandy med sambon!



Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Mt

Hej:) Va fint du gjort på bloggen!! Ljus och ljuvlig! Det passar dig!

Oj vad lilla vän växer, och fasen va kul för Jacken med sovaöverkompis, jag hoppas det gick bra vid själva sovandet ;) Härom helgen LANade Viktor och några kompisAR här hos oss, totalt 3 killar och 2 tjejer, och dom somnade tydligen vid 06:30 på morgonen, som tur var hade vi riggat i källaren så vi märkte inte av dom på hela kvällen/natten, det har ni alltså att vänta, hohoho! Hoppas vi får ses snart KRAM!!

2011-11-12 @ 09:55:09

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0