Härliga Julen

Nu lider julen mot sitt slut o vi har haft den bästa av jular:) Umgåtts med hela släkten o ätit gott och bara varit! Sambon har varit långledig, något jag lätt skulle kunna vänja mig vid:-) Nu ska snart det nya året firas o jag börjar ha lite ångest om att snart börjar jag om att jobba igen, vart tar tiden vägen? Våran bebis är ingen liten bebis längre o Jack är ju en storkille!! Snart ska det lämnas och hämtas o stressen kommer att vara ett faktum! Näe det är bara att passa på o njuta nu:) Måste ju bara få vara lite mallig i visa upp min fin fina julklapp av mina oerhört generösa barn<3.


Kommentarer
Postat av: Anette

Du är nominerad på min blogg :)

2012-01-22 @ 22:08:28
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0