Inget regn...=)

Äntligen håller det upp en stund så vi passade på att gå ut och fixa till lite på gården.
Helt vansinigt så fort  gräset växer trots all brist på sol.
Så nu är gräsmattan fin och blombänkarna någorlunda.....men dom behöver sol nu så allt får växa till sig!
Jacken passade på att köra en sväng med sin traktor som han tydligt talade om för oss att nu är den för liten för honom.
- så mamma måste köpa en ny till mig:!
Gullunge....dom verkar lära sig fort hur dom ska smöra...tur att han är världens sötaste.
Bjuder på en bild på vårt underbara yrväder....enjoy!

Kommentarer
Postat av: maria

Vilken liten godis han är=)

2009-06-16 @ 22:02:27
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: David V.

Han är bland det charmigaste i barnväg jag vet:). Förutom mina egna förståss:P. Å vilka underbara brandliljor du har längst upp.

2009-06-16 @ 22:56:41
Postat av: Therése

En till som älskar sin traktor ser jag :-)

Det gör lilleman här hemma också, fast han vågar inte åka i Morfars stora traktor riktigt, får se lite senare i sommar kanske...?

Kram Therése

2009-06-17 @ 00:40:08
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja men då är det ju bara att handla då...... :-)

2009-06-17 @ 21:59:32

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0