Fredagen

Gårddagen var vi hos lillasyster och hennes familj. Jack ville verkligen åka och leka med Tyra så efter en massa snälla mamma så satte vi oss i bilen och åkte iväg.
Men det var två rätt starka viljor igår då dom var ovanligt duktiga på att gnabbas=)
Jag och syster satt och kollade på nätet och Lindex. Dom har nu muminkläder=) underbara jag som älskar mumin, så det blev en del shoppande till killen, kunde bara inte låta bli så nu längtar jag tills vi får hem kläderna!
Se hela bildenDessa små söta!
När Jack var bebis så hade jag bäddat med mumin sängkläder, spjälskydd och mobil och det var så fint!
Saknar den tiden ibland=)




Kusinerna Helén, blomsterflickan Tyra och lilla söta Betty som just ätit gröt=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja de va en körig dag igår men de är säkert bättre vänner nästa gång... Vilka fina bilder!!

Kram

2009-07-11 @ 10:02:46
Postat av: nadia

Vilken läskig blomhatt!

2009-07-11 @ 23:51:40
URL: http://retrojunk.blogg.se/
Postat av: Therése

Åh, mössan var ju hur gullig som helst!!

Kram!

2009-07-15 @ 19:35:53
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0