NYTT

Igår eftermiddag hände det lite grejer i vårt hem!
Barnen chillade lite, ena framför tv´n och den andra i
babysittern´medans pappan o mamman fixade i köket!

   



Pappan " in action " Me Like!!!

Blev nöjd med resultatet men det tar ett tag att
vänja om sig.





Hyllorna, skulle vilja ha rosa lyktor men det kommer vad
det lider :)

Har idag varit och vägt lillstrumpan som nu väger 3995 gr och
är 53.5 cm lång.
Hon är ingen stor tjej men hon mår gott och växer i sin takt.
Läkarundersökning gick galant och läkarne gratulerade oss till
att vi kommer att ha ett barn som snabbt kommer lära sig krypa
då hon är så rörlig och stabil redan trots sin ringa ålder!
Haha...ja inte vet jag om det är ngt att gratulera till vill ju att
hon ska vara bebbe läänge.

På väg därifrån åkte jag till 5 rum för att kolla om en ny pappelina
matta, men de hade inte fått in de nya.
Så jag svängde in på Rusta och hittade denna rosa trasmatta!



Blev riktigt bra och den fick bra betyg av Jack!

Hann även med den sväng till JT´s Elservice innan killen
skulle hem från dagis.
De har fått hem MASSOR med vill ha saker. men åkte dit för
en ram till Jacks rum och den följde med hem, tillsammans med
dessa fina skålar!





& nu måste jag ta mig i kragen och framkalla lite kort så ramen
kommer upp!



Nu ska jag förbereda middagen så vi kommer oss iväg
och storhandla i afton.
Nu ska det bli andra bullar med handling i detta huset.
Måste börja planera lite och sluta med all denna småhandling
som alltid slutar med att det blir mkt dyrare än vad det var tänkt!

Wish Me Luck!

Ha det


Kommentarer
Postat av: Maria

Super fint!! :) Vill också göra om juh ;-P

2011-03-31 @ 15:01:40
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Mli

Sv: Det är så mysigt :) Man börjar känna sig som en riktig mamma nu.



Måste bara säga att jag absolut ÄLSKAR dina nya tapeter. Dom är ljuvliga! Var har du köpt dom? ;)

2011-04-01 @ 19:40:28
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gahhhh vilken ljuvlig tapet!!! Du har det SÅ fin! KRAM

2011-04-03 @ 09:29:48
URL: http://lurans.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0