Onsdag

Blir lite glest mellan inläggen men dagarna springer
iväg och ibland glömmer jag!
Dagen hitills har jag bakat bullar och haft den bästa killen
till hjälp, med att roa Sally när hon blev less!





Hon älskar sin Bumbo, vilken underbar uppfinning:)

Så nu har vi en massa nybakta bullar.
Tycker alltid det är jobbigt innan jag bakat bullar
men det är skönt när det är gjort.
Gillar inte alla moment i bullbak, det ska jäsas hit o dit,
tycker bättre om sånt man gör klart direkt!!



Imorgon åker vi till Åsträsk och hjälper pappa
att sätta upp sovstugen!
Gissar kanske att jag inte direkt kommer att hjälpa
till så mycket med byggandet.
Tror att markservicen blir min uppgift.
Ska bli skönt att komma bort några dagar och slippa
all tvättning och städning här hemma!
Mina öron kommer förmodligen att ha trillat av innan
det är dax att åka.
Jack har en liten förmåga att TJATA hela tiden om när
ska vi fara, hur länge är det kvar, kan vi inte åka NUUU osv osv.....

Näe nu blir det en sväng i duschen och sedan iväg och leta
nya stora blomkrukor till altanen!


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0