UNDERBARA

Fortsätter att förundras över hur vi kan ha fått världens
nöjdaste lilla bebis.
Hon har ända sen hon kom till världen sovit bra på nätterna
bara vaknat 1 gång och velat äta och sedan snällt somnat om.
Någon enstaka gång har hon ätit 2 ggr men de är lätt räknade.
Igår kväll åt hon vid halv nio och jag väckte henne 6:40 i morse!!!!
Helt underbart och jag känner mig som en ny människa, kommer inte
ihåg sist jag sov en hel natt.
Det var nån gång innan jag blev gravid, så det börjar vara väldigt
längesedan.



Go & Glad

Morgon annars bjuder på underbart vackert väder,
solen värmer och snön smälter, kan inte bli bättre!
Jag & Sally har hunnit med morgonprommisen och
lämna killen på dagis.
Så nu blir det lite stök o plock hemma innan det är
dax att hämta finingen igen.

Ha Det Gott


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Att få sova en hel natt är en ljuvlig lyx :-) Njuuut av det! Massa kramar <3

2011-04-11 @ 18:45:40
URL: http://lurans.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0