Torsdag 100121

En ny dag till ända, jag vet inte snart vart
dagarna tar vägen.
Hinner inte med bloggandet nu för tiden det
är alltid en massa annat!
Igår ägnade vi eftermiddagen och kvällen åt
att åka runt på olika möbelaffärer.
Hittade inget köksbord som kändes WOW!
Så nu vet jag inte vart jag ska leta vidare....

Hur som nu är alla spottar på plats i köket så
nu har vi en massa belysning och el som fungerar....
Me like=)



Svårt att få en bra bild!

Igår köpte jag nya mattor till vardagsrummet så
de gröna har fått ge vika!
Det blev fräscht med vitt men sambon frågade
hur länge jag tror de kommer att vara vita!!
Så vi får passa på att gilla dem medans de ännu
är vita=)



Har även hunnit med en promenad med goa Maria- Therese
ikväll. Super härligt och jag känner att jag börjar
komma igång med promenixer igen och det känns
mer än bra!
Håller bara tummarna att ilet håller isig längre än en vecka=)


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Det ser super fint ut :) och lugna mannne det finns bra textil rengöring till mattor på macken som är bra till vita mattor :)

2010-01-21 @ 21:51:08
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: cecce

Ser kanonfint ut!

Både kök och matta! Vitt är helt klart snyggt!!

Vad gäller köksbordet så dyker nog rätt bord upp förr eller senare. Bättre att vänta tills man hittar det man verkligen vill ha!



Kramar till dej!

2010-01-21 @ 22:16:42
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha, ha å så finns det ju klorin ;-P Jätte fint blev det. Önskar jag med kunde promenera lite mer, men får ta igen det när bebben är ute. Stor varm kram!

2010-01-22 @ 08:10:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therése

Alltså ert kök är ju så läckert...och så snyggt med belysningen!

Tycker också vita mattor är jättesnyggt,

det har vi med haft...men tyvärr blir dom ju lite sollkiga (hm, stavas nog inte så) ;-)

Ha en skön helg...kram på dig!!

2010-01-22 @ 13:16:03
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0