Tisdag 100119

En alldeles vanlig jobbardag idag jobbar 12-21 så
jag vet minsann vad som ska göras idag jag!
Hann med lite plock i morse och lite Bamse Lotto
med lilleman som vann!!
Gissa hur nöjd han var=)
Sen en snabbis på stan för att leta fina saker
till köket men där gick jag bet!
Köpte i stället en tunika och en kofta till mig
och lilleman fick en fin tröja från mumin!
En vit radio från Claes Ohlson fyndade jag för 99 kr!
Måste nog ta mig en tripp till 5 rum i Kåge nån dag
snart för där brukar jag alltid hitta ( för mycket )
fina saker!!!

Nu är rasten slut och dax att återgå till arbetet!


Kommentarer
Postat av: Therése

Även att du inte hittade nåt till köket...så var det ju kul att det blev lite annat fint istället ;-)



Lampan du undrade över hos mig är egentligen från två olika ställen!

Foten är ALÄNG från Ikea, men den skärmen var för stor (för bred mot fönstret) så jag köpte en (billig men fin) i Ullared när jag var där sist ;-)



Hoppas det gått bra att jobba idag!!

KRAM på dig!

2010-01-19 @ 15:23:04
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag vill följa me till Kåge ju!! =)

2010-01-19 @ 15:59:31
Postat av: Sockenvägens Söta

Hej vännen! En köksrado skulle jag också behöva investera i... ska kolla när jag beger mig ut på rea på AGAs till veckan då de har 75% där, alltid kul med några nya detaljer ;-) Kramis, hoppas du har en bra arbetsdag!

2010-01-19 @ 17:27:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Visst är det kul att handla nya saker!!

Man måste pigga upp sig med något!

I skrivande stund slutar du ditt jobb!

Nu får du gå hem!!



Trevlig kväll!

Kram

2010-01-19 @ 20:59:20
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Mt

Ååh, 5 Rum, jag älskar den affärn, vi kan dra en dejt där någon helg!! Kram på dig! Mt*

2010-01-20 @ 06:03:46

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0