En dag av lek & bus

Som jag skrev i tidigare inlägg så har vi varit
på Leo´s lekland idag och som vanligt så blev
det en succe´!
Lilleman fullkomligt älskar det stället!





 

Lilla Betty kämpade oxå på=)

Nu äntligen har jag tagit tag i stringhyllan jag fick av
pappsi. Har nu sprayat första varvet med färg och hoppas
att det sitter.
De var verkligen i behov av färg undrar just hur gamla de är.
Sen ska nya hyllplan fixas och sen ska de sättas upp i lillemans
rum.
Ska försöka ändra om lite därinne nu och ett skrivbord ska
inhandlas. Står i valet och kvalet om vi ska köpa ett nytt eller
om man ska försöka hitta ett äldre charmigt skrivbord.
Har suttit och tittat lite på Blocket men inte hittat något som
riktigt fallit mig i smaken ännu.
Nu ska jag spraya ett varv till och hålla tummarna för att
resultatet ska bli bra!



Svårt att se på bild hur dålig färgen var men nu ska den
bli vitaste vit!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Dina string blir nog kanon - och jisses så kul lilleman verkar ha haft det på leklandet! :-) Kram

2010-01-03 @ 21:48:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lekland är alltid populärt hos de små. Hoppas att du hittar något bra skrivbord. Ha en bra dag! Kram Åsa

2010-01-03 @ 23:15:41
Postat av: Sockenvägens Söta

Grrr blev visst blåst på mitt stryka på märke, så plan A, fick ersättas av en plan B - det fick bli något annat helt enkelt av linneduken... Första gången jag blivit blåst på tradera :-( Hoppas ni haft en fin dag! Kram

2010-01-04 @ 17:16:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Det är alltid kul när man hittar gamla saker som man kan fixa till. Fast ibland finns ju inte det man vill ha så då får det bli nytt. Inte fel det heller:-)



Vi har ett liknande lekland här i närheten!

Oj, vad barnen gillar det!



Kram till dej!

2010-01-04 @ 23:17:41
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0