Väntan är över.....

Nu har lilleman ÄNTLIGEN fått åka fyrhjuling.
Mina öron har blött av tjat under dagen vill jag lova.
Men nu är det gjort och han hade så kul så ikväll var det en mycket nöjd kille.



Medans killarna roade sig med fyrhjulingen så åkte jag & mor på en liten
shopping tripp till Biboköp!
Jag hittade hur mycket som helst som jag bara vill ha!
Massa fina julprydnader men en vit tomte fick följa med hem.
Man blev ju inte mindre sugen på att börja julpynta när man ser allt fint som finns!

Detta vita hus följde med i korgen hem=)



Köpte även en ny liten ljuslykta att ha i blomkrukan ute.



Sist men inte minst, denna fantastiska ljusstake som jag inte har en aning om
vart jag ska placera men jag kunde bara inte låta bli!
Billig var den med 79 kr och det kan man ju inte säga något om eller??



Det var allt för idag nu väntar en härlig tvätthög på att manglas och vikas och hänga in=)
Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Mia

Jämlarns så fin ljusstaken var :-)

2009-10-19 @ 22:42:44
Postat av: Therése

Där hade du allt hittat lite fint ;-)

Föll såå för den lilla huslyktan...en sån skulle jag verkligen vilja ha!!

KRAM PÅ DIG!

2009-10-19 @ 23:18:10
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Lilleman blev verkligen söt nyklippt som han är :-) Och visst känner man sig älskad när de är rädda om en i halkan ;-)

Det där bilboköp blir jag nyfiken på, ljushuset är ju det underbaraste jag sett!!!! Säljer det via nätet! Många kramar, hoppas du får en fin kväll du med.

2009-10-20 @ 19:13:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilket gulligt ljushus, men kan man beställa via nätet. Var urgulligt. Vilka bra inköp du gjort.

Kram Åsa

2009-10-22 @ 19:55:17
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0