Middag

Jag och kära sambon hade det så mysigt igår och jag måste erkänna att det var ganska skönt att bara vara vi en gång.
Det är alltför sällan man gör något utan barn, trots att jag tycker det är mysigt att alltid ha med mig lilleman så behövs det nog lite egentid nu och då!
Maten var obeskrivligt god...mmmm!

Idag har vi varit hos svärföräldrarna nästan hela dagen men en sväng på Coop Bygg hann vi med och nu är i en luftavfuktare rikare=)
Fy vad det är trist att lägga pengar på sådana saker men ett nödvändigt ont ibland, men men tvätten torkar nog lite snabbare nu.
En burk vit färg fick oxå följa med hem så  i morgon hade jag tänkt börja måla om en gammal Ikea byrå.
Den är jättefin men bara fel färg och passar inte in någonstans här hemma.
Iblnad undrar jag varför man hela tiden skapar sig nya projekt och inte bara stannar av och gör ingenting, men det är så svårt!

Svärmor bjöd på en helt underbar middag, förrätt med kräftor och kräftsallad, oxfilé med pommes och efterrätt!
Så efter den här helgen måste jag verkligen ta tag i mitt motionerande på allvar!
Bara att bita i det sura och ta sig ut och promenera!
Tycker ibland att jag inte hinner och har svårt att veta vad jag ska prioritera bort, men på någe vis så ska det bara gå.
Om inte annat så blir man ju piggare av lite motion och kanske av med något/några trivselkilon som smyger sig på!
Nu har jag fått det sagt så nu är det väl bara upp till bevis=)

Hoppas ni haft/har en skön helg!


Kommentarer
Postat av: cecce

Usch ja...har också frossat i för mycket sötsaker och mina löprundor är ett minne blott. Hinner liksom inte med! Känns inte bra alls.

Men visst är det gott att äta:-)

Ha en fin söndag!/C

2009-10-10 @ 23:38:04
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Maria

MM maten lät super god!!

Du får promenera till mig juh ;-)

Snart är ju bebisen här så då får jag locka dig med den;-)

Kram krma

2009-10-11 @ 08:23:55
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken härlig helg ni haft! Ibland behöver man mysa på tu man hand, och den där motionen... hm... känner igen mig såååå väl ;-) Skickar en stor kram och ser fram emot att få se den omstylade byrån med före efter bilder! Kram

2009-10-11 @ 20:10:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therése

Jo, men ibland är det väldigt skönt att få lite tid för sig själva, utan barn!



Du är inte den enda som har några extra kilon,

här ska det också börjas motionera nu ;-)

Dom där rackans kilona smyger sig på så himla smidigt,

men det är inte lika smidigt att bli av med...tyvärr!!



Du får ha det så gott!

KRAM!!

2009-10-13 @ 13:12:32
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack goa du för din kommentar! Men det är ju så svårt att vila, det är ju alltid en massa man vill, borde, skulle göra... Hi, hi. Lämnar en stor kram!

2009-10-13 @ 18:22:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jo man är bra på att skapa sig nya projekt hela tiden, men det blir så bra när det väl är klart =)

Vad kul att ni fick en lyckad kväll med god mat.

Kram Åsa

2009-10-13 @ 19:56:56
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0