Fredagsmys.....

Finns kanppt något bättre än fredag eftermiddag.
God mat, ledighet att se framemot och mys med lilleman.
Snart ska jag krypa ihop i soffan i min nya frisyr=)
Till middag fick det bli enchiladas som jag förberdde innan frisörbesöket och tur var nog det
för jag var inte hemma förrän kl 17!
Så då var det bara att snöra maten i ugnen och kasta ihop en sallad.
Vi är barnvakt åt Elliot i helgen och han hade med sig en himmelskt god efterätt=)
Har ingen aning om vad det är men det var längesen jag smakade något som var så gott!



     

Två glada skitungar med munnarna full av efterätt=)



Har kvällen till ära tänt min nya ljusstake och kan inte annat än
vara så nöjd över den=)



Ha en bra fredagkväll med en massa mys=)


Kommentarer
Postat av: Therése

Åh, men Emma...vill se nya frissan ju ;-)



Vad jättefin din nya ljusstake är,

och snygg tapet på väggen!!



Ha en riktigt mysig fredagskväll nu!!

KRAMIS!

2009-10-23 @ 19:06:19
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: cecce

Såå fin ljusstake! Har också spanat in en, fast den var lite dyr, så jag får se...

Efterrätten blev jag lite nyfiken på. Var det en kaka, eller??



Håller med dej! Fredagar är bäst!

Kram

2009-10-23 @ 20:11:40
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: susanne

Vill ju se bilder på den nya frisyren och ett recept på efterrätten såg riktigt gott ut

2009-10-24 @ 18:21:25
Postat av: Mia

Himla fin ljusstake :-) Åsså fina grabbar förstås!

2009-10-25 @ 22:00:53
Postat av: Pysseliten

Ljusstaken var vekligen jätte fin :) Jag gillar allt som ser ut som träd

2009-10-29 @ 19:57:19

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0