Vinst

Hihi...fick mig en trevlig överaskning när jag gick
in på min blogg idag=)
Har vunnit tröstpriseet hos Uttans blogg, 3 jättefina
julkort...TACK=)

Till något mera skoj, fönstret är på plats och
jag är så otroligt nöjd=)
Om möjligt så längtar jag ännu mera efter
att hela köket ska vara klart men nu är vi
i alla fall en bit på väg!



Ser ut som ett helt nytt kök, ska bli spännande att se
i dags ljus!
Jag och lilleman flydde nämligen fältet idag när svärfar
kom.
Så vi har haft en lugn och skön dag hos farmor där
vi blev bjudna på plankstek!
Inte illa va´, svärfar är här och jobbar och sen blir
vi bjudna på middag=)
Jag hann oxå slockna på soffan så nu känner jag mig
som en ny människa!
Imorgon ska resten göras klart som har med fönstret att
göra, ska sättas lite foder utvändigt!
Nu blir det film i soffan för mig och kära sambon=)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det verkar lovande det där! Ska bli så kul att se det färdiga resultatet. :)

Kram

2009-11-21 @ 23:18:38
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Men så kul! Stort GRATTIS, alltid kul då man vinner något :-) Och så spännande med ert kök, anar din längtan att ha det klart... Själv har jag en fixdag idag efter gårdagens lyxdag med härlig shopping! Skickar massor av kramar till en go och uppskattad bloggvän!

2009-11-22 @ 10:13:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis till vinsten och grattis till att fönstret kom på plats så fort. Vad snyggt, jag gillar den formen på fönster, den enda sorten som vi inte har i huset =) Kram Åsa

2009-11-22 @ 17:05:48
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0