Pepparkaksmuffins

Fick ett ryck och nu har jag nybakade muffins
hemma och det doftar helt underbart=)
Blir lite sugen på att smaka så vi får se om
det slinker ner en sen.



Fyllde dem med lite Vinterchoklad för att de
ska bli x-tra onyttiga!

Har även lyckats få igång belysningen på bron
och jag blev faktiskt mer än nöjd.



Lite svårt att få den bra på bild.
En ny lykta har även inhandlats då jag inte
tycker att den jag köpte på Ikea passade. så
denna blev mycket bättre.



& så en bild på minigranen.
Funderar på om jag ska dekorera den med något
men kan inte komma på något bra så tips
tages tacksamt emot.



& så har vi ju varit iväg och vaccinerat oss,
jag o lilleman.
Sambon vill ej ta den och gick ej övertala heller.
Men viktigast är ju att lilleman har tagit den.
Vår stora kille jag blev så stolt knappt en knyst
för det väntade ju en glass på honom=)
Känns skönt då han ska ta en till.
Själv kan jag ju inte skryta med att vara lika
modig men den gjorde faktiskt inte ont
Jag känner heller inte av den något än men
lilleman hade ganska ont när han gick isäng
så vi får väl se hur morgondagen blir.
Men jag håller tummarna att han klarar sig utan feber.



Kommentarer
Postat av: cecce

Oj, så fint du pyntat och bakat! Tycker inte du behöver ha så mycket i julträdet egentligen...en liten ljusslinga, spraya lite glitter kanske...eller någon annan liten dekoration som lyser upp kanske???



Vad skönt för er att va vaccinerade. Jag är fortfarande inte!! Hoppas du klarar dej utan biverkningar!!



Kram

2009-11-18 @ 07:51:02
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack goa du för dian alltid så fina kommentarer, och på tal om fint - det är jsut vad du har gjort! Ett tips till minigranen är att spraya kottar vita och hänga där, enkelt å stiligt :-) Kram

2009-11-18 @ 08:19:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hoppas på icke-feber!!!



Så gött med muffins, lite glasyr på så blir det ännu lyxigare (rosa!) Härligt med lillajulgran!

2009-11-18 @ 08:38:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0