Trött

Helt slut efter en trevlig dag på Ikea Haparanda!
Men det är lika trevligt varje gång man åker dit och sen får komma hem och plocka och stöka i allt.
Köpt 2 fina hyllor till vår toa men då fattas så klart en borr för att  få fast dom i väggen.
Det är ju så typiskt man vill ju bara få upp grejerna nu ju...men nu måste jag vackert vänta till i morgon.
Vi hann även med en  sväng på Fabriksbutiken där jag suktar efter en grön fin Marimekko skål som jag bara vill ha....men jag får nog fortsätta längta ett tag till. Plånboken tillåter inte allt på en samma gång, tyvärr.
Ska fortsätta plocka in mina nya saker sen ska jag sjunka ner i soffan och vila mina trötta ben!

Kommentarer
Postat av: Syster Frida

Hello! Ser att du oxå börjat blogga.. Va kul.. Jag e ju en sån där som inte har en egen, bara läser alla andras :-)

Hoppas att ni tokshoppade på IKEA. Jag vill oxå dit!

Hoppas att Jacken e frisk.

Kram

2009-06-07 @ 19:45:55

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0