Sol

Idag har vi haft en skön dag hemma på gården.
Jack´s kusin Elvira är här och hälsar på så det blir lite mera liv och rörelse.
Dom har badat och lekt hela dagen.
Till mellis åt vi fruktsalladd i solen och det var ju bara så gottt=)
          
När det var dax att fixa middag så satte jag igång en film så dom skulle  ta det lugnt en stund. Tyckte att det blev lite väl tyst efter några minuter och mycket riktigt lilleman hade slocknat=)
Så läggningen ikväll tod en stund, men vad då det är ju semester=)

Såg en annons i tidningen i morse att dom hade 50% rabatt på perenner på handelsträdgården och det går ju bara inte att missa. Så vi tog en tur dit och jag hann fynda lite grann. Bla en bit Pion, malva. löjtnantshjärta och vit salvia.
Så nu sitter dom i jorden och jag hoppas att dom hinner avnjutas lite iår=)
          

Härligt med blommor!
Fick en fin present av stora syster i lördags. Ett rabarberblad som jag velat ha så länge...Tack=)

Nu ska jag stupa i säng och hoppas på en lika vacker dag i morgon=)

Kommentarer
Postat av: Therése

Har suttit och tittat på dina härliga sommarbilder - så ljuvliga ;-)



Det är så konstigt när jag klickar mig till dig, från en kommentar du lagt hos mig.

Då kommer jag till en blogg med samma hedaer och adress, men med en gamla inlägg från 2005???

Och det verkar vara en mer fakta-text som är lite osammanhängande?

Jag kopierade adressen, så kolla om du också kommer dit när du klickar på den:

http://liljan.blogg.se./



Du får ha en bra dag!

Kram Therése

2009-06-30 @ 12:44:45
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Maria

Varsågod :-)

2009-07-02 @ 22:55:50

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0