Min lilla prins

Fick telefon från dagis kl 10! Killen hade ramlat över ett innebandy mål och var jätte ledsen och gick inte på foten.
Gulp...skyndade mig givetvis till dagis för att hämta hem lillkillen min. Han satt i en gunga när jag kom och var på gott humör. Men när jag tänkte se hur det var ställt med foten och satte ner honom i sandlådan blev han så ledsen.
Packade in i bilen och åkte hem och ringde vårdcentralen. Kl 16 skulle vi få komma, vad då kl 16 jag ville ju åka direkt för han hade ju ont!!!
Men men skulle försöka fixa lite lunch men då ringde min ängel Maria och erbjöd sig att köpa med snabbmat...tack för det! Efter maten bjöds det på jordgubbar och det var så gott..Tack Maria!
Nu ska vi snart åka iväg så doktorn får se på lilla foten som fortfarande är ond, men han försöker i varje fall gå på den  med tårar som resultat. Det gör ont i hjärtat att se han ha ont....jag är för blödig jag vet men kan inte hjälpa det.
Glad ändå!
Gjorde 2 flaskor mormors saft för att göra lilleman glad! Ser så gott ut i fina flaskor ( trots att jag tycker att det är alldeles för sött.
 Tror även att min kära sambo blir ganska nöjd=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Han e så go din trollunge=) hoppas allt går bra nu!! Hör av dig...kramen

2009-06-10 @ 15:52:12
URL: http://cupcake.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0