Ledig dag

Så härligt det är med lediga dagar=)
Vi har hunnit med mkt idag, en sväng på stan med Maria. Alltid lika trevligt men det blev inte så mycket shopping..då!
Lillkillen har varit ute och cyklat och blåst maskrosor.

Hans fot är bättre idag men nu ikväll haltade han mera..stackarn´.
Efter middagen skulle vi ovh helg handla och när vii närmade oss affärn´17:42 säger jag till min kära sambo att jag skulle vilja åka till Kåge och 5 rum och kolla en matta till hallen nån dag. Då säger min  älskling , - vi åker dit. Men dom stänger kl 18 men vii hann. Denna affär är bara helt underbar.....så mycket fina saker skulle lätt kunna gå där i flera timmar. Trots att vi bara hade 15 min på oss så hann vi mycket=)
Blev present köp till fröknarna på Jack´s dagis. Fina lyktor från Pluto.
Sen överraskar min älskling mig genom att köpa detta till mig!
En snygg bricka från Marrimekko och en lika snygg tillbringare=)
Gissa om jag blev glad!
Innan vi skulle åka fick jag syn på denna oxå.
Så nu sitter denna fina skylt i vår hall. Lite svårt att få en skarp bild då vi har lite mörkt i hallen. Men snyggt blev det. Passade på att tända mina nya lyktor i trappen och det blev så mysigt.

Känner mig lyckligt lottad idag=)


Kommentarer
Postat av: Maria

SÅ snyggt det blev! Både lyktorna och bokstäverna=) Hälsa David att han skämmer bort dig ;)

Fast det förtjänar du förstås =)

Kram

2009-06-11 @ 21:36:09
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilken gullig sambo du har! Jättefina grejer! =)

2009-06-11 @ 21:36:20
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fina grejer, vill oxå ha!!! Visst kan vi följas till Kåge någon dag, har aldrig vart där men vill gärna fara dit!

Skönt att Jackens fot är bättre!

Kram

2009-06-11 @ 21:49:14

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0