Blommor

När vi hade handlat passade jag på att springa in på Blomsterlandet. Behövde en kruka till några planter som jag hade kvar. Som vanligt å följer det med saker som man kanske inte hade tänkt. Men vad gör väl det när det blir fint!?
Ja plånboken får lida, tur att man fått igen lite på skatten=)
Detta blev inhandlat!
En fin zinkhink för 60 kr. Passar bra till mina andra röda blomlådor.
Råkade visst oxå åka med i korgen.
Den rosa hängblomman oxå.......
Ett litet fågelbad råkade jg oxå hitta, försöker försvara mig med att jag länge velat ha ett.
Idag kan jag nog kalla mig shopping galen. Detta brukar inte hända så ofta men är faktiskt ganska trevligt!
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

vilka underbara saker du hittat=) Men du borde ha köpt tyget till Lillkillen och aknske till vardagsrummeet också;) Jag blev helnöjd med sovrummt nu! Känns så skönt att det äntligen är klart=)

2009-06-11 @ 21:33:50
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Therése

Åh, jisses vilket gulligt fågelbad!!

Måste kolla om det finns på vårat Blomsterland här i stan ;-)

Du undrade ju vad det var för sorts Klematis vi hade, men tyvärr har jag ingen aning!

Köpte den på Ica Maxi förra året, och så igår kom ju den allra första blomman, sååå fin :-)

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-06-12 @ 11:57:24
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint :)

2009-06-12 @ 15:51:07
Postat av: Anonym

fint :)

2009-06-12 @ 15:51:34
URL: http://avab.blogg.se/
Postat av: EmmaEriica

Hej! Förlåt om jag stör :(

men jag undrar om du vill vara snäll och fråga mig nån fråga jag kan få svara på i min blogg? Snälla?



jag har frågestund där men det brukar inte vara så många som vill delta och de tycker jag är synd för jag älskar att svara på andras frågor. Du kan fråga mig precis vad du vill.



emmaeriica.blogg.se



tack!

2009-06-13 @ 17:20:36
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0