Ännu en jobb dag....

Nu är även denna dag slut, vad händer med tiden??
Dagarna går så fort och jag hinner aldrig med allt som jag vill göra.
Vi hann i alla fall åka förbi Byggmax och inhandla lite sten till en av rabatterna.
Problemet  är dock att vi behöver byta ut all sleppers ( vet ej hur det stavas ) för det samlas så otoligt mycket myror där och det gillas verkligen inte. Men problemet är att det kommer att bli såå DYRT och det finns ju en hel del annat man vill lägga pengar på och inte bara en massa sten! Hur kan sten kosta så förbaskat mycket.
Så nu vet jag inte riktigt hur vi ska göra jordgubbslandet och rabatterna så att det blir fint och så vi inte blir ruinerade.
Tips mottages gärna.
Nu ska jag ta och sussa, ögonen svider.

Kommentarer
Postat av: Maria

He jorgubbarna i ett jordgubbstorn. Det är både praktiskt å snyggt :-) Sånt där brunt kan man ju ha runt rabattrna, kommer inte på vad det heter men det är rätt fint när det blommar i och mellan det.

2009-06-18 @ 22:53:14

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0